kecewa =(


kecewa =( 
aku kecewa gila hari ni wehh , sakit hati  ,sakit jiwa pon ade . rasa macam nak keluar rumah terjun LOMBONG dekat sebelah rumah aku , aku sayang gila dekat MEOR HAFIZ , aku memang sayang sangat sangat dekat dia , tapi aku tak tahu kenape dia buat aku macam nie , tuhan je yang tahu macam mana aku rasa , sumpah kalau die ade sekarang depan aku aku rasa nak sepaksepak je muka dia , aku sepak sebab aku sayang sangat dekat die , aku tak boleh lah kalau dia ade perempuan lain . aku sakit hati , aku takut sangat kehilangan orang yang aku sayang =(

kenape dia buat aku macam nie ha ? selama nie aku layan dia terbaik gila lah , aku hormat dia , tak mencarut bagai , tapi tadi aku dah mencarut kat dia , sian dia misty dia terasa ken? , hmmm , aku dah sakit hati sangatsangat , terlepas cakap dia BABI and BODOH , hmmm , aku terlepas aku tade niat nak cakap macam tu kat die . hmm tapi aku rasa aku dah cube layan dia yang terbaik , if laki lain dulu aku maki , tak pernah hormat macam aku hormat dia , aku if dah sayang someone tu mmg aku sayng die gila-2 lah but kenape dia buat aku macam nie ?

myb dia dah bosan dengan aku , huwmmm . kenape dia cari perempuan tu ? aku nie tak terbaik ke untuk dia ? ya Allah rasa macam nak mati bila dah jadi macam nie . sumpah aku dah give up gila lah , aku tergerak hati nak unline dia punya fb , then tahu-2 dia im dengan perempuan tu , dia tipu aku , dia cakap perempuan tu gemuk , tapi sebenarnye perempuan tu sumpah cantik gila , cantik dari aku , patut lah dia taknak kehilangan perempuan macam tu , tapi kenape nak couple dengan aku ? dia cakap kawan je , agak lah kawan sampai ajak tex bagaii , sumpah wehh bodoh gila , aku macam bodoh setia , pecaya gila kat dia . even aku ada kawan laki yang aku rapat , but aku tade pon nak lebeh-2 , sampai kawan laki ade problem dengan awex dia pon aku dah tak nak tolong , sebab aku nak setia dengan die , aku taknak if dia dapat tahu aku tex dengan buda tu misty dia jeles ken , kalau boleh aku tak nak , dia sedih sebab aku , aku taknak sakit kan hati die sikit pon aku taknak sakit kan hati orang yang aku sayang but nape die langsung tak hargai aku ? dia tak nampak ke yang aku sayang gila kat die ? hmm 

now aku rasa aku tak boleh nak apy macam dulu lagi , hmm aku tak tahu nak hidup macam mana lepas nie , sumapah aku sayang gila dekat dia wehh . dia kate aku layan dia tak baik , ya allah sakit gila hati aku , aku tak tahu pon selame nie dia tak apy dengan aku =( sumpah aku sakit hati .

update status 1
btahan dgn perangai gedik besaba tp ini yg dpt.. best! 2 la wanita.. tau cri salh org sendiri x nampak.. 

update satus 2
biler laki curang salah kan laki.. pdahal awok 2 yg punnyer pasl.. buat laki curang... tau nak serang jew.. bkn nak pikir kenape la laki aq lari ape yg x cukup nyer aq ke ape kew.. tahu nak tojoh jew.. hey.. pdahal hampe layan laki hampe mcm mana..??? sotoi..
suke ke layanan laki hampe nan hampe..

sumpah sakit hati gila baca status dia , langsung tak hargai aku sikit pon  , sampai hati gila dia buat aku macam nie , myb perempuan tu lebeh bagus dari aku , faham dia , pandai amek hati dia , myb perempuan tu yang terbaik kan dari aku , yelah aku nie budak SPM pon tak lepas lagi . myb aku tak matang macam perempuan tu , senang cerita perempuan tu perfect lah ken . tapi kenape dia tak lepas kan aku dah aku buat semua tak kene , dia cakap aku tak boleh terima nasihat die , aku suke tarik muka , takan lah pasal tu pon sanggup layan perempuan lain , selame nie aku gaduh dengan dia , die maarah aku , aku sabar . tak pernah amek hati sikit pon , myb aku buat muka sebab yela terasa hati perempuan lembut , perempuan mana yang kene mrah tak tarik muka , tade dalam dunia nie , bak kata ALEYA kalau ade i berani kerat jari you all . 
hmmm , agak lah aku pon ade perasaan . but kau marah aku selame nie , aku tak penah amek hati sikit pon , just aku terase je , tade lah aku pendam , sampai nak bals dendam , tade pon . pasal aku tarik muka je kau nak cari perempuan lain , tak faham gila weh aku dengan kau .

aku sayang gila dekat kau , sumpah tak sangke dia buat aku macam nie , e geramm gila . aku tersekse gila , aku dah giveup gila , aku tak sanggup nak break , aku taknak kehilangan kau .
kenape kau tak hargai aku sikit pon ? aku sayang kau weii , sumpah aku sayang kau , even kau curang hari tu aku stay maaf kn kan , aku tak balas dendam , but nape kau buat aku macam nie ?
kenape kau nak jugak cari perempuan tu ? tak guna wei kau sumpah janji bagai . weh sakit hati aku , kau tak rasa ape yang aku rasa wei , sebab kau stay ada ayu , aku sorang je , aku tade laki lain , aku setia engan kau 
tak sanggup wei aku nak layan laki lain , sebab aku nak jage hati kau , aku taknak kau sakit hati , aku tak nak kau kecewa dengan aku . but nie yang aku dapat terima kasih sangat bie =(

aku nak kau tahu yang aku yang selame nie aku apy gila dengan kau , kau selalu buat aku tersenyum .
tapi aku tak tahu yang kau tak apy dengan aku ? aku tak tahu ? kenape tak bagi tahu ? kenape kau tak nak lepas kan aku , kau ambik lah ayu , ayu faham kau , aku tak wei , aku tak macam ayu , aku tak pandai layan kau sampai kau cari ayu , aku tak gune pon dalam life kau , bagi kau ayu penting kan , aku tahu ayu cantik , yee meor aku nampak ayu cantik sangat , ,mmg layak and sepadan gila kau dengan dia meor , pandai kau cari . myb dia boleh jaga kau , setia dengan kau , sayang kau , jage kau . aku tak , aku tak pandai layan kau , aku tak cantik , aku buruk , bodoh pulak tuh . senang cete aku nie tak perfect lah bagi pandangan kau kan . aku tahu . aku faham . sokayy lah sayangg . 

weh kalau nak ikot kan hati aku , aku boleh lah cari laki lain , but aku taknak . aku nak kau weii , aku sayang kau , sumpah tersekse gila kau buat aku macam nie , tersekse sangat-2 . sayang aku dekat kau langsung tak hargai wei . kenape kau buat aku macam nie ? kenape kau tak lepas kan aku je wei ? 
kalau aku nak cari laki dah lama aku cari , selame nie ,aku tak pernah kesah kau ade duit ke tade ke ?
aku stay dengan kau , kau tahu selame nie aku couple , semua laki aku couple semua manja kan aku dengan duit , aku nak ape semua lah aku dapat , sampai ade ex aku dulu sanggup nyayi dekat GM main getar tengah panas , sebab cari duit untuk aku , semata2 aku nak njoy pegy KL dengan MELAKE , punya lah sanggup . weyy .even dia tak ikot aku njoy , but dia sanggup .  kalau aku gila kan harta dah lama aku tak pandang laki macam kau , baik aku couple dengan capital S , ade kereta , duit , semua , tapi aku taknak semua tu , aku sayang kau weh aku bukan nak harta , aku cuma nak kasih sayang je . aku pilih kau sebab kau matang . 
kau first laki yang garang aku penah couple . selame nie semua manja . sebab tu aku taknak . 
aku pilih kau sebab aku tahu kau boleh jaga aku , and aku couple dengan kau sebab tu semua dah terulis . 
hmm , aku tak penah cete ken ex aku dengan kau , sebab aku taknak kau terasa , macam aku cakap lah aku taknak sakit kan hati kau sikit pon , sebab aku sayang sangat dekat kau . kau selalu cerita pasal ex2 kau ken , aku terase juga , sebab kau igat lagi kesah-2 kau dulu ken , aku tahu kau tade niat nak sakit kan hati kau , kau just nak cerita , sokayy lah aku tak amek serius pon . hmmm aku rasa tu jelah luahan hati aku , aku dah tak larat , badan dah sakit-2 mata dah bengkak . btw ty yah buat aku tersekse macam nie =(

tapi sumpah demi Allah aku sayang kau MEOR HAFIZ 
aku tak boleh terima kau buat aku macam nie 
hmmm :'(