meor dekat cameron .



hari nie pagi-2 tadi meor tex aku cakap nak pergi cameron . hmmm berat hati nak bagi kau  pergi cameron , tak biase lah jauh dengan kau bie , hmm mendap gila kau tade , pagi tadi g breakfrst dengan hanim nan wanul  .jeles gila tengok diorang bie , bosan bie kau tade , selalu kalau aku nak keluar misti kau ekot aku , tak pernah aku pergi sorang-2 . hmmm , hanim dengan wanul bukan main mesra lagi , then wanul ade buat cara macam kau bie , lagi buat aku teringat dekat kau bie . hmm , sumpah bosan kau tade , mmg la aku keluar bagai , but aku nak kau ada bie , hmm . bak kata kau lah sehari bagai kan setahun . rasa macam lama gila tak meet kau bie . hmmm b sebaik lah esok pagi kau nak balik dah . hmmm bosan lah , lah kredit tak ada  . 
bosan gila bie . selalu petang misty meet . malam lepas magrib dah dengar moto kau datang , sumpah rasa lama gila tak meet kau bie , i need you . pliss jangan pergi jauh dah , aku hope kau kat sane tak gatal-2 . 
tolongg la ek , aku sayang kau bie . sayang sangat-2 nie je satu yang ade pon , tade yang lain dah . hmm .
i need you bie . cepat lah pagi , tak sabar nak meet kau . sunyi bila kau tade bie . selalu moto kau main perana penting dalam hidup aku , hahaha . k lah nak tido , cepat sikit pagi , hope kau selamat sampai sini .
iloveyoubie.you myeverything lah sayangg .