senyum =)


senyum , haha neh nak cerita nehh . petang tadi meet dengan meor dekat rumah .
aku baru bangun tido la kenn , penat ouh kat sekolah tadi . penat ape aku pon tak tahu lah .
benda dudk dalam kelass belajar je . haha . ngokk kenn ! haa pastu ken . neh nak cerita neh . aku balik secola meor dah col ajak meet . but time tu aku nak rest jup and nak  stady bagai la ken , sebab tana tambah homewrk aku yang banyak aku tak buat . haha , pemalas kenn . but now tak lagii babe . aku dah rajin sdikit . opss bange pula aku kenn . dah lari cerita dah neh . hehe . oke oke sambung balik cerita tadi oke . 

mula-2 macam neh , aku balik secola meor col aku , cakap nak meet bagai , aku pon cakap lah ," petang sikit lah". tak larat kot nak meet tengah hari buta . lepas tu ken  aku neh selalu tidow petang yelah penat ken , tak tahu nak buat ape tido lah ken , but tadi dah janji tana tidur , haha . but tertindow juga lah . sebab tengok besh je kaka aku tido , aku pon join lah die tido , then dalam pukul 5.00pm macam uh meor datang rumah aku , die col aku banyak kali , but aku tak sedar kan diri juga . haha benda nset dekat sebelah aku je . maklum lah dah penat sangat ken , jadi macam tulah . haha . sury biee . pastu ken . pastu aku dah sedar kan diri , aku tengok nset banyak kali meor coll  and one tex dari meor . dia cakap "dia balik dulu byebye" lebeh kuarang macam tu lah die cakap . haha . pastu aku buat call me back sebab aku tak ade kreditt . time tu die baru je nak balik , sebab die tunggu aku keluar lambat sangat . haha , sury biee buat b tertunggu-2 . haha . then lepas aku buat call me back , die pon datang balik dekat rumah aku , aku datang dekat die , aku egat die nak marah , but die boleh senyum . haha . myb die tahu awex die macam mane ken ! heee . b , bb sayang bie sangat-2 lah .  even bb banyak sakit kan hati b , but b stay boleh tahan dengan bb ken . b selalu buat bb seyum  , b banyak saba dengan bb. kalau kita gadoh pon , msti biee yang baik kan balik ken , thankk bie . iloveyoulahsayangg<3