takot =(



takott ! hmm aku takot nak giyy klinik esok , sumpah aku takot , hmmm ya allah mntak-2 semua nye tade ape-2 , hmm takot lah if penyakit aku teruk ! korang yang baca neh misty tertanye-tanye aku saket ape ken ? hmm tayah tahu lah tak masuk exam pon . aku tak nak susah kan hati ebu lagi , tana ebu asyik amek cuti sebab aku , aku taknak ebu risau pasal penyakit aku , aku tak nak ebu bawak kereta pegy hospital lagi , sebab ebu tak rety nak parking dekat hospital . 

ebu if penyakit eyna teruk eyna mntak maaf bu . ebu eyna takot bu ! eyna takot jadi macam mak yang bu . eyna taknak jadi macam tu bu , eyna nak hidup dengan family kita lagi bu . eyna sayang ebu . time eyna saket dulu ebu selalu ade dengan eyna ken ! ebu yang jage eyna , amek cuti demi eyna kan bu . ebu tidur sebelah eyna . ebu bawak eyna g ofis ebu , time eyna saket dulu ebu selalu datang bilik tengok eyna kan bu . ebu bawak ubat untuk eyna . kesian ebu risau pasal eyna . eyna taknak susah kan ebu lagi ebu =(

tahun nie aku spm , ya allah bagi lah aku bertahan . bagi aku kekuatan untuk menempuh segala ujian yang kau bagi ya allah . ya allah , tahun nie aku nak amek spm , macam-2 ujian aku dapat . ya allah boleh ke aku bertahan dengan ujian yang engkau beri ?

aku lemah , aku saket . tapi aku tetap kuat . sampai penyakit aku makin hari makin teruk ? kalau aku tak kuat , macam mana aku nak hidup ? macam mana aku nak sekolah ? aku takot if pegy klinik esok , aku takot penyakit aku teruk macam mana ? macam mana aku nak amek spm ? macam mana hidup aku selepas nie ? 

hmmmm sumpah aku takot , kenape bila dah teruk baru aku nak bagi tahu ebu ? kenape ? bodoh nyee aku nehh . kaka eca kau yang selalu bagi aku kuat untuk hidup , kau selalu bagi aku nasihat . sampai aku boleh kuat macam sekarang , aku sayangg kau lah kaka , sayang kau sangat-2 . aku taknk kau tnggal kan aku taw , aku tahu kau msty banyak sakit hati dengan aku ken ? aku selalu saket kan hati kau ken , aku jahat dengan kau ken ? tapi kau sabar je dengan aku , sebab tu lah aku sayang sangat-2 dekat kau kaka . aku nak kau tahu tu . if pape jadi dekat aku , jage meor taw kaka . aku sayang die tau . kau tahu ken aku sayang meor macam mana ? hmmm tu jelah story mory aku untuk hari nie , tade mood byee .