all about him and me .



all about him and me aww . 
haha malu lah nak bercerita ^^
gedik pulak aku nehh . ouke lah aku cerita . 
dulu aku kenal lelaki yang bernama meor hafis , satu sekolah dengan aku ^^
but aku tak pernah tegur die ke ape . haha . belagak aku nie . yela dulu aku nak budak sebaya dengan abang aku . 
gatal ken =P haha . dulu aku igat meor nie lelaki yang garang and sombong sebab dulu tak penah nak tegur aku lansung belagak ken ! but tak tahu lah dengan perempuan lain macam mana ken ? ? haha . 
aku memang tak penah amek tahu langsung lah pasal die . haha . yang aku tahu die abang kepada sis izati .
aku selalu lah lepak dengan adik die dulu . haha . but now aku dengan abang die  . haha , 
ouke lah aku cerita terus . aku tahu korang yang baca misty mals nak baca panjang-2 ken ^^.

ouke aku start rapat dengan meor hafis time tu aku lepak liswan dengan capital A .
then aku rapat sebab kawan die rapat dengan kaka aku , so bila time kawan die nak meet kaka aku die pon ikot sekali . haha so sembang-2 bagai . but sembang benda biase je . time tu aku dengan abg ijat aku . so aku tak layan sangat meor nehh . haha . then aku jadi adik agkat die . pastu start dari adik angkat hang out misti ajak die , lepak mcd ajak die , pegi cc ajak die , senang cerita aku pergi mana-2 misty meor hafis nie ada lah . haha . tak pernah terpisah even die just abang agkat aku . then malam sabtu o ahad if tak silap die ajak aku super saver bagai . haha 
if tak malam tu ramai budak nak ajak aku super saver yelahh time tu ken aku singlee , so heran ape aku . tapi sebab kan abang agkat aku meor hafis nak buat super saver aku cencel semua laki-2 yang nak super saver dengan aku . haha . sengal ^^ 
then aku pon super saver bagai , aku tanye die pandai masak ape bagai , then macam mana ntah boleh dapat resepi aiskrem ikan bilis , haha sengal giler time tu . then aku pon sembang-2 . tak bosan lah , die buat aku apy malam tu . so bila dah nak abes super saver ouh mendap lah tak puas sembang . haha . then lepas tu die selalu datang rumah aku lepak dengan aku . then paling aku tak boleh lupa celeb befday die lah dekat rumah aku . haha nak celeb befday die kelam clubbing . sebab comfom tak comfom je nak buat . so tak pakat dengan ebu ape , so bila aku dah pakat dengan kawan-2 die , bila dah comfm kelam kabut lah cari kek , beli ais , cari mee goreng lah , last-2 beli keteow kerang . haha uke lah tuh ken , so plan punya plan menjadi juga . haha . die datang rumah aku , but tak tahu lah perasaan die time tuh . tuhan je yang tahu . haha pape pon hope meor hafis kau apy time tuh . penat au rancang bagai ^^ 


sepetang with aleya . haha . time petang aleya jalan dengan capaital J. A
aku keluar dengan yana time tuh then ter meet kat kedai topap time tuh . aleya mmg nak datang rumah aku .
then kitaorang plan nak lepak kedai minum-2 petang . haha so aku pon ajak lah meor hafis lepak sekali . so die pon datang dengan kawan die . lepak-2 . then tunggu ebu aku amek nak balik . takan nak balik jalan kaki ken , haha ngada ken . so after ebu dah amek aku dekat kedai depan sekolah . then aku ajak meor hafis lepak dekat bukit belakang rumah aku , aku tipu die cakap kat situ banyak tempat menarik . haha . but tak ada yang menarik pon , perumahan ada lah . haha , so lepak-2 sampai lebam . 



balik daripada lepak lepas aku mandi and solat , tiba-2 nfon aku berbunyi lagu korea . haha
then tengok-2 abang meor tex , aku pon bukak die cakap adek jom couple dengan abang ,
haha , mula-2 aku macam tak percaya juga giler ke abang aku neh , but bila di fikir kan balik aku if keluar misti kene ajak die , myb rasa sayang dah ada , even time tu aku ramai laki . haha . then aku terima jelah sebab aku pon dah lama jadi janda di tinggal kan lelaki yang tak guna . then aku couple jelah . haha , time tuh aleya tido rumah aku . so aleya pelik je tengok aku tersenyum bagai . haha . dari situ bermula lah kisah cinta aku dengan meor hafis , 



iklan buat sementara waktu haha ^^ aku story nie tak ade lah all . aku cepat kan lah if nak cerita dari mula patah lah jari tangan aku neh , haha , aku cerita mana yang penting , sebab korang misty nak tahu macam mana aku boleh kenal and sayang giler dekat meor hafis nie ken . so aku storymory mana yang penting jelah .
=)


cinta mula berputik bagai aww . haha aku balik sekolah je misty dah dapat tex dari meor . haha bila time kat sekolah rasa nak balik awal je . haha sebab after scoll meor misti ajak aku meet . haha . besh bukan . hari-2 lah meet tak penah miss sehari pon . gila bukan ? siang malam pagi petang lah meet . 
then meor nie berani giler first aku couple dengan die aku aggap macam super hero aku lah , die buat apa je untuk aku , die meet ebu mintak izin nak bawak aku keluar . sumpah sayang kau lah meor . 
time tu lagi bertambah-2 sayang aku dekat kau tahu ? ? kau je lah satu yang aku ade pon dah tade yang lain dah ^^


about camera . haha now perempuan kan nak boy yang hot ade camera . tapi sebenarnye time aku kenal meor aku tak tahu pon yang dia ade camera ke ape ? then ada orang cakap aku couple dengan meor sebab camera ? what ? silap lah . it's up korang lah nak cakap aku ape pon , meor ajar aku jangan menunjuk benda yang kita ada . tak semua barang yang kita ada kita harus tayang kat semua orang ken . haha . pape pon camera nie madu aku ^^

\

shopping , haha aku memang giler shopp lah , tu dah macam hobi aku even aku ade RM30.00 pon aku nak shop jugak dapat sehelai pon ouke lah janji shop , haha 
itu mmg tak boleh nak halang , haha if aku shop dari kedai atas turun bawah then misty kene pegy kedai atas balik . haha . penat if sape ikot aku shopp , haha bie kau kene bertahan dengan aku and kau kene terima hakikat yang awex kau memang kaki shopp . tak boleh cotrol nafsu if tengok baju , kasut bagai . misty nak beli selagi tak dapat selagi tu aku pergi kedai tu tenguk ade lagi tak baju yang aku nak . haha . aku kalau tu yang aku nak , aku nak lah , if tak monyok je rupa ^^


coklat m&m aww . mmg aku suka semanis super hero aku . haha .
if keluar dengan meor aku misty kene ada coklat m&m . tak kira lah pegy mna pon . 
harus wajib ada dalam beg aku . sebab dalam kereta time keluar aku misty nak kunyah , so sejak aku dengan meor nie aku gila kan coklat m&m lah , time dia tengah drive aku suap bagai aww . 


if aku gaduh dengan meor macam nie lah jadi monyok je  . tak hirau kan kesihatan langsong . dah seperti orang gila^^ haha . aku bukan ape , aku perlu kan kasih sayang dari orang yang aku sayang , so bila orang yang sayang buat masalah , tu yang aku boleh jadi lemah and give up nak terus kan kehidupan seperti biasa . haha . bie sumpah aku sayang kau sayang , janggan tinggal aku tau sayangg .
kau baik dengan aku aku baik dengan kau =)


kek ouh kek . aku mmg suka makan kek tak kira kek ape pon semua kek aku makan haha ^^
sebab tu aku suka buat kek bagai . tapi kek yang aku buat aku tak suke makan sangat lah . haha .
aku suke kek yang kedai buat , even ramai cakap kek aku buat sedapp . haha mata ke atas tangan di dada.
haha . perasan aku neh , kek aku buat aku rasa biase je . kek kat kedai lagi sedap , bie mmg tak boleh di nafikan yang awex bie nie mmg suke sangat-2 makan kek =P 
b kene terima bb seadanya ouke sayangg ^^


 kek camera !! , yeaahh aku dah terkantoi nak buat suprise dekat bie . haha . 
jahat lah meor dia datang rumah aku lepak-2 then macam mana die boleh nak baca buku masak tu pulak , haish aku pon tak rety nak sorok buku tu . tapi kalau aku sorok ebu pula nak baca . so alang-2 dah terkantoi aku cerita jelah , yeaaah kek nie mmg aku nak tempah khas untuk bie aku yang tersayang , so now time untuk simpan duit nak beli kek niee . nak buat aku tak reti nak bagaii kan bentuk  . haha
aku cadang lepas je aku abis spm neh , aku nak njoy dengan die then bagi die kek nie . so alang-2 die dah tahu aku pon tulis je lah pasal kek nie , but aku nak tukar dari nikon ke canon ^^ 


i need you shoulder^^
and the last part cerita baru-2 nie hari ahad 12 aribulan 6 baru lagi ken . 
haha malu nak cerita^^  hari ahad nie aku keluar dengan meor bawak sedara aku nak sangat mandi mandi aku pon bawak lah depa mandi dekat stadium . then lepas hanta dyorang dekat stadium kitaorang nak g prade . but kene pergi amek kawan sis aku dekat pengkalan , then pegi lah amek bagai . then g prade beli tket wayang sis aku , then aku g makan dengan meor dekat thailand prade . makan tom yam kung . haha memang sedap gila baba lah ^^ then makan aku dengan meor keluar prade . kitaorang jalan-2 dekat polo , dataran then last sekali pegi makan cendol dengan laici kang dekat taman kanak-kanak . then pegy-2 amek oder , ade pulak warga asing bergaduh bgai , haish malas nak amek port . haha . then makan-2 patah balik prade amek kaka . then hanta kawan sis aku balik dekat pengkalan . then balik tu macam mana aku boleh tido dekat bahu die . haha malu lah . first sembang sembang bagai . tak tahu macam mana boleh tertido . myb penat berjalan agak nye . hahaha . sian meor lah tengah drive aku pulak sedap je tido dekat bahu dia , misty dstrub dia nak drive . haha lama tak lama juga lah aku tido dari pengakalan sampai batu6 , haiyaa macam mana boleh tertido . maluu^^ sebaik lah dengan bf sendiri , buat nye if lepas nie aku naik teksi , aku terpakse duduk depan , then sembang-2 dengan pakcik teksi tuh , tertido pulak dekat bahu pakcik tuh , ouchh tak naakkkkkk !! bahaya betul aku nie ken . hahaha . pape pon apy keluar dengan meor . iloveyoubie =)



finish all about you and me =)