hang out .

asammualaikum pembuka bicara . haha ,sopan sopan je aku neh .  aku nak cerita nehh . hari nie hari sabtu ken ?so biasalah pada hari sabtu lah nak hang out bukan ? so aku pon plan dengan faten and aleya nak hang out , cadang nak tengok wayang , but time lari lah . macammacam halangan lah time kitaorang nak hang out . haha . ade je . egat nak keluar awal but . ade je problem ^^ . then aku mmg nak hang out dengan seperduperhero aku , sape lagi meor lah ken ! dah lama tak hang out dengan bie aku . haha pada mula nye aku taknak lah ajak die awal-2 sebab tak comfom nak hang out pon , sebab takut tak jadi nanti die cakap ape pula ken , sebab kitaorang pon comfom tak comfom je nak keluar hang out nehh . then time dah comfom fatin pon mak dah restu nak bagi die hang out baru lah aku comfom betul-2 dengan seperduperhero aku nehh . haha . so aku pon keluar dengan :


super duper hero



faten 



aleya 



syafiq

last2 seper hero aku lah yang bawak aku keluar hang out bagai . 

haha , but hari nie konon nye nak njoy lah dengan faten dengan aleya , but tak boleh lah . aku misti nak kene ada meor . yela selalu aku dengan die je tak pernah lah keluar tak ada die , so aku pon sadsad bagai dekat jusco tadi ouh malu lah ^^ . tapi sebaik lah super hero aku sabar dengan perangai aku . haha then kitaorang berbaik semula tu pon time nak balik , time betul-2 bukak pintu kereta ^^ sengal giler aku arini . haha .