change

Asalammualaikum pembuka bicara , HAHA . sopan je aku arini kenn . berubah ! HAHA , aku tak tahu lah aku berubah ke arah kebaikan or berubah menjadi setan =P .
haishh aku rasa aku dah jahat weyy , bodoh betul aku nie , ebu panggil aku makan pon aku nak tingking ebu . hmm sian ebu ken ? ebu suryy tau tingking ebu . hmm now ramai cakap aku dah berubah , berubah ape pon aku tak tahu lah . !! HAHA , tak nak aku jadi macam dulu cedoi je . HAHA . yang penting now aku nak belajar nak cepat-2 habis SPM , then aku nak njoy with kawan-2 aku tersayang , ouhh babe kalau tade korang tak ade aku kat dunia nie . HAHA . now aku tak nak ceter sedih-2 dah . HAHA , tapi kadang-2 nak cerita juga buwekk ^^ haha , mulai sekarang nur sabrina bt ahmad tarmizi yang baru . tak macam dulu dah , haha nak jadi setan sikit lah , sikit je pon , yang penting now simpan duit banyak-2 abes je spm aku nak tinggal kan ipoh nie buat seketika ^^ , nak lupakan diri buat sementara waktu HAHA , dah ada niat dah . aku  nak lepak JB ouh , tenang kan fikiran , mencari dunia baru ceh wahh ayat aku tak bla ken sekarang . haha , lagi pon ebu dah bagi greenligh . wah best-2 bertambah menjadi-2 lah setan aku , haha , ouchh tada lah jadi setan aku baik budak nye . haha perasan , HAHA . setan sikit je pon , wahhh dunia aku sekarang nie tahu nak njoy je . myb kurang kasih sayang dari someone , ouh someone i need you . untuk bimbing aku ke jalan yang betul . ceh ayat , haha , kau nak ubah aku nnt kau terjebak dengan aku . haha . tapi seriusly aku jahat ke sekarang ?? tak jahat mna kan weyy , aku cuma nak berubah je kan . aku just nak njoy bagai , aku rasa tak salah ken , biasalah orang muda macam aku neyy haa ^^

kepada meor : bie suryy yah kalau lepas nie bb kurang sopan sidikit . haha . even kita tak macam dulu laga , but i still love you lah bie ^^ . haha . now tak kesah lah bie nak buat apa k , now masa untuk njoy , gipon kita lagi 7 tahun , lambat lagi ken . so btter kita sama-2 njoy . njoy tu terbaik dalam diri seseorang ,ceh ayatt . even bb teruk , teruk dengan perempuan je pon . haha . jangan risau lah . bb akan menjadi terbaik dari dulu =P hope b apy dapat bb yang baru ouke sayang . jangan risau lah kita stay macam dulu lagii aww ^^